Time will tell..

God morgon alla pigga fräscha och glada, klockan är nu 05;15 denna måndags morgon ! Välkomna till Sannas värld vilket är att man går upp en halvtimma innan man går och lägger sig ;>  Ne men jag har vänt på dygnet totalt, måste ställa min väckarklocka så jag kommer upp i rimlig tid imorgon!
Idag blåste nordan'vind´n på kinden så vi satte oss på Viskan och fikade i stället, burr! På tal om de borde jag ta ur ballerina kexen ur väskan så inte dem möglar haha.. Vi som hade planerat en mysig ute fika, men men de finns fler dagar! Senare på kvällen bakades de pannkakor, mkt mkt mkt gott. Blir det till frulle  imorrn med :D

Fick alanya-abstinens idag igen.. Där känner jag mig på något konstigt sätt hel, och mår så himlans bra, ett par veckor där gör underverk,.Och nej jag menar inte att dränka mina sorger helt, utan där finner jag nån slags ro. Det är som ett lala-land där varken tid,måsten eller problem finns. Kanske låter klyschigt men Carpe Diem! Mina/våra minnen därifrån lär jag kunna leva på ett bra tag! Ska verklgen försöka spara lite kosing så jag kan åka ner och må bra, det är jag verkligen värd efter alla tråkigheter som händer runt om kring mig. Och jag blir lika förvånad varje gång, Det bara dyker upp som en käftsmäll, rätt i fejjAN. Jag håller tummarna och hoppas! Time will tell... Man kan inte ha oflyt jämt, nångång blir det min tur med!!!!!!

Såg en jättebra film nyss (skulle se den med Madde men hon stensover ju i soffan), australia i början kändes de sådär man gav nästan upp, men man fick ge det ett tag och toppar från och med nu min lista..  Fällde en och annan tår.. blödig som jag är. Sevärd verkligen! Men jag kan ju va så jobbig med att kolla film som t.e.x göra 1000 saker under filmen eller somna. Men ikke jag gav mig fanken på att se den!

Nu ska jag sova och fåglarna ute kvittrar för fulla muggar, härligt :)

 Dagens Bästa: Gott sällskap och bra film
Dagens värsta; Saknaden



Jag som lyckligast, blötast och... fullast, haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0