Ledig

Bah, ligger här i soffan proppmätt efter ost och skinpaj och påskmust... Har intagit tv position me, tycker att allt är så kiligt på tv:n nu förtiden. Finns inge bra att se på.. Somnde rätt sent igår och gick upp runt 14,00 och traskade till stan skulle ju lämnat in mina pumps för omklackning men de var semesterstängt :/ Sen ringde dem från 3:butiken och sa att min telefon inte blivit skickad än för de var ngn ny snubbe som stog där i lör när jag var inne.. kommer väll få vänta i evigheter..

Ne nu ska jag vila lite grann.
Morsning!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej gumman!

Nu ser din blogg mycket roligare ut. Jättefin. Inte så mörk. Kul att du äntligen börjat blogga igen...det var på tiden. :)

Du vet vart jag finns när du behöver prata...

kram

2009-04-14 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0