Mycket snack liten verksta'

hodeladi
Sicken dag det har vart idag, puh..... jobbat, diskat , slängt massa skräp och skall snart ta fram den stygge dammsugaren som fungerar när den vill. Känner mig helt slut i kroppen, jag som har s¨dan lust att traska ut ovh gå inte men orken finns inte där. Skulle ju gått till kyrkogården idag igen men så blev det inte.. vet inte varför jag drar mig för att gå dit.. kanske känns bättre när Gullans urna är på plats och man kan gå och besöka alla sina nära och kära. Sen tror jag inte att man just behöver gå till kyrkogården, dem finns med här omkring ändå.

laga mat skulle jag med göra men är otroligt fantasilös. Korv och stroganganoff vore väldigt gott men falukorven är som en isklump. eller kanske kassler men även den är frösen. Måste planera mina måltider tror jag haha....
Har inte fuskat med så mycket snabb mat alls, försöker laga så myclet jag kan själv. Även fast de blir lite bränt osådär ;D
Måste i vilket fall ner till maxi och handla lite kan hända att man hittar något gott i mattväg man kan tillaga.

Ne tjing me er måste resa mig ur soffan så nått blir gjort. Som jag sa mycket snack liten verksta'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0