Sleeping Beauty... ZzZZzZzzZ

God morgon dag heter det nog vid tre snåret ;D Vaknade till för en stund sedan och har sovit super gott.
Jag har numera börjat sova i sängen, sov alltid i soffan innan och hade kramp när jag vaknade, men nu sätter jag på en film på datorn och somnar rätt fort. Man ska ju inte sova i soffan, men eftersom jag är van att somna vid tv och jag har ingen tv i sovrummet ännu så har det blivit så! Men nu är det nya tag och jag känner mig utvilad när jag vaknar. har funderat på at köpa ny säng men vette tusingen hur jag skulle ha den i sovrummet. Har även tänkt om ommålning här rätt så fort. Ska bara försöka få tag på min hyresvärd så han firrar färg!
Måste även köpa andra persienner eller en rullgardin till sovrummet, gillar att ha de mörkt när man ska sova. Det finns massa saker jag ska pyssla lite med så man verkligen trivs, ska nu gå ut i köket och ändra på skåpen.

Sen så ska jag och några andra ta med oss fika och filt och sitta någonstans i solen , en riktigt bra söndag änsålänge !!!

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0