Sometimes I just want to scream !!!!!!!

Skärtorsdagen ; Började rätt segt, var inte alls taggad på att gå ut och kände mig allmänt depp, men efter mycket om och men togs vinet fram och vi satt ett par stycken hos mig och hade en väldigt trevlig torsdag. Sen drar vi ner till stan eller Perc betalar vår taxi ner rättare sagt till lilla krogen, den där shoten stog mig upp i halsen.....  Eftersom klockan var rätt mycket skulle vi gå till tonic. Och jag säger så det var typ bara vi där hahha.. Alla utom jag o Perc drog hem för vi skulle verkligen in på krogen, vilket slutade i att jag åt på mcd. Efter de blev de en cigg på busstorget och hem.

Långfredag; Vakande i hyffsad tid, Anders och Sandra var nere i hämtade grejjer från gårdagen  och jag  var på gott humör, tills jag tappar 500 spännjävlar någonstans mellan mig och burken. Är fortfarande i hopp att den ska flyga med vinden in i min lägenhet, man får alltid hoppas! Men jag fick ett utbrott ska gudarna veta om inte minst grannarna.

Jobbade till 22,00 efter det upp till Zaklina och småtjötade.. Sen så skulle jag träffa perc och vivsan innan jag skulle hem vilket slutade i att vi hamnde i stan vilket iof var rätt roligt, Marina och Martina kom dit en schväng oxå. När man är nykter ute tänker verkligen såhär när man ser allt pack -Är jag såndär när jag är full? Eh nee vi är värre som Vivi sa och det är dessvärre sant..... Upp till bevis imorrn då hahhahaha..

Men tror att det är dags att nana snart om man ska vakna imorrn...

Dagens råd ; Man skola ikke ha 500 riksdaler i jackfickan, ( Man skola heller ikke springa i bussen så man nockar sig själv på busspling-stolpen)

Good night..

Kommentarer
Postat av: vivi

hans sprang inte ens i bussen! han satt i sätet! hahahhaha

2009-04-11 @ 15:15:05
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: Mia

Du måste ändra färginställningen på kommentarerna. Nu är den vit ju....säg till om jag ska hjälpa dig. kram

2009-04-14 @ 10:59:06
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0