midnatt råder tyst det är i husen...

Tyst i husen, alla sova släckta äro ljusen.....
sitter här alldeles för sent och har gluttat film Madagaskar 2 och Patrik 1,5.
Madagaskar 2 var medium ok, ja menar ska de vara för barn kanske dem inte fattar vad alla avancerad ord är eller uttryck som "nojjig" eller anspelning på sex etc.... satt och störde mig på det hela filmen, huh.. näpp den ska jag inte ta med till lilla Sabina hon får nöja sog med Häxan surtant.

Patrik 1,5 tyckte jag var bra, nu i efterhand funderade jag på länge hur de homosexuella orkar psykiskt att ta imot all skit de får på tex jobb, myndigheter, läkare och tom på sin egna gata med grannar.
Jag tycker även att dem skall ha lika rätt gällande giftemål och adoption ja menar vem säger att två av olika kön behandlar ett barn bättre en två utav samma??  konstig värld vi lever i. Tänk den dagen jag får barn, är redan rädd........ Då kommer väll allt vara helt korrupt!

Idag har vart en lung lördag har legat hemma med allt nerdraget (för att inte få dåligt samvete att jag ligger inne när det är sol) och bara vilat, kikat film, tv... skönt att ha lite egenvård de ska jag införa för mig själv minst 2 ggr i veckan då jag bara bryr mig om mig själv. skiter i telefon o alla måsten... tror ja behöver detta och + att jag mår bättre av att varva ner.. som alla säger så tänker jag för mycket, så jag har börjat skriva ner mycket tankar och funderingar i word-dokument.
Det kan bli en del under en hel dag, sen oftast släpper jag det och raderar dokumentet.. smart va ?

Ska kolla me vivi imorrn om hon kan  fixa till min blogg, den suger.
I fredags va vi ute en sväng, blev lite kaos men inget som inte går att skratta åt eller lösas.
Idag blev de en kyckling pizza på granada...  mums..tänk igentligen vad mat kan göra mycket, var hemma hos mor och far och jag var helt salig över deras mat nu när man får laga själv. det är igentligen inga problem med att laga utan det kiliga är att käka själv, men än så länge är tv:n mitt sällskap haha..

men nu måste jag sova om ja ska ut och gå imorrn bitte me mami, papi  + hund.
Natti
Sanna

Jag och mitt lilla hjärta... v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0