entertain me

men javisst här sitter jag återigen allt för sent  och skriver i min blogg.. har kommit på att jag är inte en dirket bloggare, jag är mer verbal, (grymmare live med andra ord) jag och klockan är riktiga ovänner, jag vill att den ska vara ungefär 22:00 så ja kunde sova länge, men IKKE klockan har passerat midnatt och här sitter jag....
Ibland blir jag så trött på mig själv att jag bara vill kräkas, jag är total förvirrad glömmer allt.. Mamma säger att man ska käka valnötter mot minnet men jag behöver något starkare.. Hej jag är 20 år och är ett vandrade apotek HEJDÅ
Blir rätt trött på min läkare med som bara fel medicinerar samt skickar remisser till alla sjukhusets avdelningar. Jag borde bli husläkare med mina egna kurer, prima! Jag har ju alltid rätt även när jag har fel.

Snart är jag tillbaka i la-la land.. Ska bli så skönt att bara slappna av och njuta. Sen kommer väll min hjärna gå på högvarv p.g.a att jag tänker för mycket på allt ja ska göra, ta tag i, rensa bort.. This is my time and my moment.
Jag älskar bara att komma ner till den underbara staden, jag blir extas! Ingenting blir som det skulle vart och ingen orkar bry sig varför heller =) Galna minnen med dem allra bästa.. Men veckorna går fort där nere, och när ja kommer hem kommer jag som vanligt sätta mig och kolla sista minuten ner. Många saker här hemma kväver mig samtidigt som det håller mig kvar.... B-känsla..

Muäh, skulle så gärna vilja spotta ur mig ett och annat här, har kommer en förrätt.
Jag bara undrar hur vissa människor kan tro att jag skulle vara så lättlurad ? Köpa och tro vad som helst, snällhet? smicker ?.. Jag har oftast tagit det långa vägen här i livet och lärt mig en del under tiden, skaffat mig rejält med skinn på näsan och håller gärna inte tyst.. Men komma och spela allan efter alla dessa år ? vad förväntade du dig ?.. åh... vill bara bort, bort bort.. Jag är inte så dum såm jag ser ut! (det lät ju jäättebra).. Billig skit hittar man längst fram vid disken och kvalitén bakom den så är det. Eller gå och ragga på allegatan.. Jag som trodde.. eller hoppades.. eller hoppades kunna tro.. aja skitsamma.

Men nu är det slagsmål Jag-mot-Tiden. Sucks to be me.. (eller You wish you could be me.. ;)

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0