Be honest, can you handle it ?

Nämn någon som gjorde dig glad igår:  Sabina :) hon är världens sötaste 5 åring genom att bara va :)

Vad gjorde du kl 8 i morse:  Jag jobbade

Vad gjorde du för 15 minuter sen: Kom hem från Ida

Det sista du sa högt: vilka goa bullar du bakat papi

Vad har du druckit idag: vatten, te, saft, mjölk, kaffe

Vad var det senaste du åt: vaniljbulle

Vad är det för färg på din ytterdörr: brown

Vad är det för väder hos dig just nu: snöblandat regn

Godaste glass-smaken: Päron, vanilj, jordgubb, melon, Lion, lakrits,ägglikor, smultron-sorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njee inte dirket.

Sover du tungt: hahaha aa..

Drömmer du mycket: faktiskt, kommer ihåg de flesta

Mardrömmar: Oftast när jag är sjuk.. vet inte varför.

Vilket ämne är roligast i skolan: För jag har tagit studenten. fy fan va jag är bra.

Vad ser du om du tittar åt höger: min röda vägg.

Vad gör dig glad just nu: Sex and the city boxen :)

Vad ska du göra härnäst: ta en cigg me perc & madde

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Slö

Favoritgodis: Salt, surt, choklad, chirre och dirre.

Klädsel just nu: vitsvart tröja, mysbyxor.

Bästa smyckes desiger: Efva Attling

Sommarplaner 2009: alalalanya, özlemek....

Hur många kuddar sover du med: fem

Spelar du nåt instrument: haha ne tur e vääll de. tror jag e tondöv eller något.

Morgon- eller nattmänniska: natt

Bio eller promenad: beror på med vem :)

Snarkar du: haha lite

Stjärntecken: vattuman

Äckligaste insekten: spindlar, ormar, gråsuggor långbens uhh

Vad vill du jobba som?  Med människor iallafall..

Stökigt eller välstädat? Lite stökigt med fräsht.

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? nej höjdrädd....

Vad gör du om du får hicka? dricker 12 klunkar vatten i rad

Vad längtar du mest efter just nu? en till bulle :)

Hur svarar du i hemtelefonen? aa det är sanna

Hur svarar du i mobiltelefonen? -halööö, -aa dete sanna ,- vad vill du.

Antal timmar sömn inatt? oj sov som en gris somnade 21-06 ;)

Sov du ensam? nope Ivar låg breve :)

Vad ser du fram emot?  sommar, utlandet, my b-day :)

Vem längtar du mest efter? Gullan

Vem ogillar du? Ogillar vissa och tro mig dom vet om det.

Vilken buss åker du oftast? 9,7,155

Vilken årstid är det nu? vinter

Anser du dig själv vara fin? lite små charmig :)

Mission completed ,

xoxo Sannalicious


Kommentarer
Postat av: Mia

Tjabba bruden:)

Du vet var jag finns!! Skärpning!

Har en utmaning till dig...10 sanningar...kom och hämta den vetja!

kram

2009-01-23 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0