Lay where you're laying

Tjululu!
Här sitter jag en underbar fredag som denna och tänkte slänga in ett inlägg allt för längesen igen!
Tänkte att ja ska ha bloggsida som första sidan så ja går in och skriver lite oftare, kass är jag !
De senaste veckorna har mestadels bestått av massa jobb... och lite öl på ledigheten. Har inte gkort så himla mycket.
Jag och madde var och  hälsade på ebba i göteborg, allt för länge sen..

men go vänner nu stappla de in två snyga flickor i mitt vardgasrum, måste gå ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du bloggar lite oftare igen. Har du fått ordning på kommentars färgen? Eller ska jag hjälpa dig. Ha det bäst. Kram

2009-07-26 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0