Whatever u like.

Hat, kärlek, ledsen glad, ångest, lycka, mätt, hungrig, ensamhet, ensam med tvåsamhet, arg, glad, fundersam, tillfredställd, konstig, mig själv. Blandade känslor.
önskar att det fanns en tablett som alvedon som  man kunde ta och vips är allt borta. Eller att man kunde ta bort endel av hjärnan så man inte minns all smärta sorg och tårar.

ja avla ett löfte till mig själv, som skall vara uppfyllda inom ett år. Endel saker kommer tära på min inombords och en hel del tårar kommer falla, men hellre det än att jag faller!

________________________________________________________________________________________________
Iövrigt har jag inte skrivit så mycket i bloggen kännt mig tom. Just nu sitter jag här duschad och slö. Upp tidigt imorrn och jobba. F.r.o.m fredag är Sanna arbetslös wihhooo börjar jobba den 22 juni, kul med en veckas lön i juli.. Tält next!  det är snart ett år sen jag tog studenetn och gick på bal, känns som att det var nyss. Nu är det Vivis tur :) Hon var drop-dead-gorgeus på balen !
Sytt klänningen o allt själv.. avundsjuk på hennes fina pumps, jag kan inte gå med så höga skor, men vissa har det bara i sig,  en annan ser ut som man fått något i röven hahahaha..

Lite arg över att jag ringt upp över 3000 minuter på min telefon, visste ju inte jag så jag fortstatte väll att ringa muäh!
Var hos frissan härromdagen o har lite lugg, väntar på att den ska växa ut trivs inte alls... Var och handlade me Papi idag och han lagade go mat till mig sen :) borde bju han på mat, men dock är jag inte så kunnig gällande matlagning.

Kika tv nu, badring!

Bra låt; Whatever you like med T.I

Bäst: Lön imorrn
Pest; Pengarna kommer va sslut imorrn

Sanna

Kommentarer
Postat av: Mia

Det gör ont att lära sig älska sig själv. Men resan dit är väl all smärta som man möter och tyvärr måste uthärda under tiden. Du kommer komma ut stark genom den här resan. Du är stark. Jag finns här om du vill/behöver prata.



kram

2009-06-04 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0